Hva skjer med publikum? kopi

19.08.2020, 00:00 — 00:00

En webinarserie basert på innsikt kuratert av NPU
01 01 npu konferensen
NPU-konferansen 2020 arrangeres som en webinarserie. Det faglige innholdet baserer seg på innsiktsprosjekter i regi av NPU i 2020.


Medvirkende

Kaja Jorem
Erlend Tårnesvik Dreiås
Anne Torreggiani 1
Øyvind Torp

24. september

Hva skjer med Publikum? // NPU + WolfBrown

Webinar 1

15:00 - 16:00
Hva skjer med publikum? - hovedtrender i utviklingen nasjonalt og internasjonalt (Åpent for alle)
Ingrid E. Handeland
16:00 - 17:00
Lukket del - Kun for de som er med i COVID-19-undersøkelsen
Megan Bander

Medvirkende

Alan Brown Intrinsicimpact
Alan Brown
Grunnlegger
WolfBrown
Megan Bander
Megan Bander
Consultant & Business Manager
WolfBrown
62 E7 DC73 58 CF 4596 995 A 50 F83 E146 A43 1 201 a
Ingrid E. Handeland
Direktør
NPU

19. august

På vei mot Kulturmonitor // NPU + The Audience Agency

Webinar 1

13:30 - 13:45
Kulturmonitor - visjon og misjon (NO)
Ingrid E. Handeland, direktør i NPU, ønsker velkommen og presenterer visjonen om en fremtidig Kulturmonitor. Hva skal den tjene til? Hvorfor er det viktig å gi kunne presentere et kart over publikums-terrenget? Hvem skal bruke det - til hva?
13:45 - 14:00
Why collaborate on data aggregation? // Leo Sharrock (EN)
How single organizations miss out on audience understanding in the round Apparent disappearance of audience due to churn What we can know about audiences from their interactions with us
14:00 - 14:15
Our experience in the UK // Cimeon Ellerton (EN)
Audience Finder: An audience insight tool and data aggregation program that has been operating in the UK since 2013.
14:15 - 14:30
Early findings from PUBDATA // Oliver Mantell and Katie Cudworth (EN)
Oliver and Katie join Leo to present a few specific learnings in relation to the three key data strands: Ticketing Segmentation Survey
14:30 - 14:45
Implications & Q&A: Breakout discussions
Oliver discusses some of the headline implications and questions posted to the chat. Followed by a 15-minute breakout discussion focused on: ​Performing Arts/Ticketed Organisation​ Museums & Galleries /Non-ticketed​ Policy and Regional Bodies​
14:45 - 15:00
A Glimpse of the Future
Audience Finder Norway is an exciting destination for the reasons discussed, but it’s also a launch pad for future opportunities and innovations.
15:00 - 16:00
Kun for deltaker-institusjoner i PUBDATA-prosjektet:
Presentasjon av individuelle resultater Skjema for publikumsundersøkelse i september

Medvirkende

Leo Sharrock
Leo Sharrock
Director of Data Platforms
The Audience Agency (TAA)
Siv Harstad
Siv Harstad
Prosjektleder PUBDATA
NPU
Oliver Mantell
Oliver Mantell
Policy research Director
The Audience Agency
Kate Cudworth small
Katie Cudworth
Researcher
The Audience Agency

Priser

NPU-medlemmer: Fritt antall deltakere inkludert i medlemsavgift for 2020

Ikke-medlemmer: Billett til NPU-konferansen 2020 som webinarserie kr. 950,- eks mva per person. Ta kontakt på post (alfakrøll) norskpublikumsutvikling.no

Eller benytt vårt kampanjetilbud på medlemskap 2020 og få tilgang til alle våre rapporter og webinar i høst.

TypePer personper organisasjonPris for digital deltakelsePris for analog deltakelse (ikke i 2020)
NPU-medleminkludertinkludertinkludertinkludert opp til 4 billetter avh. av størrelse på organisasjon og avgiftsnivå
Ikke-medlem----------950,- eks mva2500 - 3500 eks mva (early bird- late bird)